SEGA pronta a rilanciare alcuni “importanti brand”

Videogiochi

Secondo la “Road to 2020“, presentazione business per la chiusura dell’anno fiscale del 31 marzo 2017, pare che SEGA abbia intenzione di rilanciare sul mercato alcuni brand di successo del passato.

Infatti, sotto la voce “Segment Goal / Business Strategies“, SEGA ha racchiuso i seguenti punti come obbiettivi per il prossimo anno fiscale:

Packaged Games Field (example titles: Total War: Warhammer, Yakuza 6: The Song of Life, Football Manager 2017, and Persona 5)

  • Expand existing IPs and obtain new IPs for North American and European PC games
  • Build revenue base by being entrusted with outsourced development
  • Challenge for new IPs
  • Revival of major IPs
  • Effective utilization of development engines

Digital Games Field (example titles: Puyo Puyo!! Quest, Hortensia Saga, Chain Chronicle 3, and Phantasy Star Online 2)

  • Create titles that will become global hits

  • Establish digital marketing business

  • Expand overseas publishing business

  • Maintain profits through long-term operation of existing titles

  • Develop next-generation titles

 

Lascia una Risposta

L'indirizzo email non verrà pubblicato.I campi obbligatori sono contrassegnati *

È possibile utilizzare questi HTML tag e attributi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*

Password Persa

Sign Up